
Vattenfall
v.a. €9,99
Over Vattenfall

Vattenfall InCharge is onderdeel van energieleverancier Vattenfall (voorheen Nuon). Met Vattenfall InCharge wilt Vattenfall er alles aandoen om elektrisch rijden zo zorgeloos en gemakkelijk mogelijk te maken. Dit doen ze onder meer door consumenten en bedrijven te helpen met hun laadpalen en laadinfrastructuur en door een van de grootste oplaadnetwerken van Europa te bouwen. De missie van Vattenfall InCharge is het hebben van 200.000 laadpalen in 2030.
Laadpas
Met de InCharge laadpas van VattenFall heb je toegang tot meer dan 85.000 oplaadpunten in zowel Nederland als België, Duitsland, Zweden én het Verenigd Koninkrijk. Tevens heb je ook toegang tot een online portal waar je precies ziet hoeveel stroom je hebt geladen en kun je de Vattenfall InCharge app downloaden. In de InCharge app kun je de dichtstbijzijnde laadpaal vinden. Ook is het mogelijk je creditcard te koppelen aan de app waardoor je zonder een laadpas kan opladen bij de laadpalen van Vattenfall.
Bij mij is de thuislaadvergoeding vanaf het begin niet goed ingeregeld. Ik heb herhaaldelijk contact gezocht. Ik ervaar een lange doorlooptijd en wordt eigenlijk niet echt geholpen. Daarnaast bied ook niemand zijn/haar excuses aan voor de fouten. Net of het de normaalste zaak van de wereld is. Ik vind dit echt een vreselijk bedrijf. Ik kan het niemand aanbevelen.
In 1 woord: waardeloos
Kan sinds het begin niet in mijn account bij Vattenfall in Charge. Herhaaldelijk gebeld. Telkens zeggen ze dat ze terugbellen, maar dat gebeurt dus nooit. Ronduit onverschillige medewerkers.
Eind Juli is er een publieke laadpaal geïnstalleerd. Tot de dag van vandaag werkt hij nog steeds niet.
Maandelijks alleen via whatsapp contact met de klantenservice omdat je telefonisch er niet doorkomt.
De eerste 3x werd er telkens iets anders gezegd. Nu is het een storing.
Het enige wat ze weten is dat ze niet weten wanneer het is opgelost.
Ze wijzen naar de storingsdienst (externe partij) en zetten de klacht door.
Geef op z’n minst een verwachting door (en spreek dat af met de storingsdienst).
Tarieven publiek zijn redelijk tot soms zeer gunstig (na 9 januari 23 verdubbeld helaas)
Produktkennis helpdesk zeer slecht (begrijpen ze hun product wel??)
Bereikbaarheid telefoon is ok
Bereikbaarheid Whatsapp slecht (geen reactie of laat)
Het is dezelfde compleet uitgeklede en uitgewoonde dienstverlening als die ik bij meer instanties zie.
medewerkers hebben zelf weinig kennis van het product. voorafgaande aan de aankoop zijn prima bereikbaar, eenmaal alles geïnstalleerd kon ik bij storing alleen appen en wordt ik na 3 dagen pas teruggebeld. das lekker kan je gewoon niet laden. 1 ster is eigenlijk nog teveel waardering voor dit slechte bedrijf.
Installatie was waardeloos en nu een jaar verder is de service en de bereikbaarheid van de helpdesk ook dramatisch.
Ik moest de discussie aangaan dat ik wel degelijk een laadpaal had terwijl de medewerker er overtuigd van was van niet.
Geadviseerd word om via WhatsApp te communiceren dit is echter ook totaal onmogelijk.
Door een fout van Vattenfall Incharge kan de laadpaal niet op de gewenste manier geplaatst worden. Ik probeer al sinds juni een oplossing te vinden maar ELKE KEER als ik bel wordt er gezegd dat de betreffende persoon niet beschikbaar is en dat die mij “zo snel mogelijk zal terugbellen”, dit is nog nooit gebeurd en zo heb ik al een stuk of 15 keer gebeld en heb ik nog steeds geen laadpaal.