Vattenfall

v.a. €9,99

vattenfall incharge

Over Vattenfall

vattenfall incharge

Vattenfall InCharge is onderdeel van energieleverancier Vattenfall (voorheen Nuon). Met Vattenfall InCharge wilt Vattenfall er alles aandoen om elektrisch rijden zo zorgeloos en gemakkelijk mogelijk te maken. Dit doen ze onder meer door consumenten en bedrijven te helpen met hun laadpalen en laadinfrastructuur en door een van de grootste oplaadnetwerken van Europa te bouwen. De missie van Vattenfall InCharge is het hebben van 200.000 laadpalen in 2030.

Laadpas

Met de InCharge laadpas van VattenFall heb je toegang tot meer dan 85.000 oplaadpunten in zowel Nederland als België, Duitsland, Zweden én het Verenigd Koninkrijk. Tevens heb je ook toegang tot een online portal waar je precies ziet hoeveel stroom je hebt geladen en kun je de Vattenfall InCharge app downloaden. In de InCharge app kun je de dichtstbijzijnde laadpaal vinden. Ook is het mogelijk je creditcard te koppelen aan de app waardoor je zonder een laadpas kan opladen bij de laadpalen van Vattenfall. 

Beschikbaar in de volgende winkels

Reviews

  1. Stan

    Tarieven publiek zijn redelijk tot soms zeer gunstig (na 9 januari 23 verdubbeld helaas)
    Produktkennis helpdesk zeer slecht (begrijpen ze hun product wel??)
    Bereikbaarheid telefoon is ok
    Bereikbaarheid Whatsapp slecht (geen reactie of laat)

    Het is dezelfde compleet uitgeklede en uitgewoonde dienstverlening als die ik bij meer instanties zie.

    Prijs: 3/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5
  2. john

    medewerkers hebben zelf weinig kennis van het product. voorafgaande aan de aankoop zijn prima bereikbaar, eenmaal alles geïnstalleerd kon ik bij storing alleen appen en wordt ik na 3 dagen pas teruggebeld. das lekker kan je gewoon niet laden. 1 ster is eigenlijk nog teveel waardering voor dit slechte bedrijf.

    Prijs: 1/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5
  3. Teun

    Installatie was waardeloos en nu een jaar verder is de service en de bereikbaarheid van de helpdesk ook dramatisch.
    Ik moest de discussie aangaan dat ik wel degelijk een laadpaal had terwijl de medewerker er overtuigd van was van niet.

    Geadviseerd word om via WhatsApp te communiceren dit is echter ook totaal onmogelijk.

    Prijs: 1/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5
  4. Nicole van den Berg

    Door een fout van Vattenfall Incharge kan de laadpaal niet op de gewenste manier geplaatst worden. Ik probeer al sinds juni een oplossing te vinden maar ELKE KEER als ik bel wordt er gezegd dat de betreffende persoon niet beschikbaar is en dat die mij “zo snel mogelijk zal terugbellen”, dit is nog nooit gebeurd en zo heb ik al een stuk of 15 keer gebeld en heb ik nog steeds geen laadpaal.

    Prijs: 1/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 1/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Jouw beoordeling:

Prijs:

Service:

Kwaliteit:

Gebruiksvriendelijkheid:

Rating

8.0 Goed

Specificaties

  • Prijs per kWh v.a. €0,22
  • App
  • Met of zonder abonnement

Voordelen

  • Toegang tot 85.000 laadpunten
  • Online portal

Nadelen

  • Laadpas is prijzig

Beste laadpalen voor thuis