ENGIE Laadpas

v.a. €0,31

engie laadpas

Over ENGIE

engie logo

ENGIE is een internationaal services- en energiebedrijf dat een handje helpt om een stap te maken naar een CO2-neutrale, 100% duurzame en digitale planeet. ENGIE en ENGIE Services is marktleider voor technische dienstverlening en ENGIE Energie is de leverancier van duurzame energie. Bij ENGIE kun je dus terecht voor alles omtrent duurzaamheid.  Denk aan zonnepanelen, minder gas gebruiken via isolatie of het plaatsen van een laadpas. ENGIE richt zich met zijn diensten op particulieren, zzp’ers en mkb’ers en de zakelijke  markt.

ENGIE heeft EVBox overgenomen. 

Laadpas

Met de laadpas van ENGIE heb je toegang tot alle publieke laadpalen in Nederland en alle laadpalen binnen het netwerk van ENGIE in het buitenland. Bij de laadpas van ENGIE sluit je ook meteen het laadabonnement ENGIE Onderweg af. In tegenstelling tot vele andere laadpas aanbieders, betaal je voor dit abonnement geen maandelijkse vaste kosten. Je betaalt alleen per laadbeurt een bedrag van €0,31 naast de kosten voor het daadwerkelijk laden. De kosten voor het laden worden bepaald door de laadpunt exploitant zelf. De factuur ontvang je van Last Mile Solutions.

Beschikbaar in de volgende winkels

Reviews

  1. Thierry

    We hebben (helaas..) Engie geselecteerd voor de installatie van een laadstation in maart 2022, en tot nu toe hebben we spijt van onze keuze; hieronder kun je zien wat we schreven op klachtenKompas (consumentenbond) en de reactie van Engie.
    ———————————————-
    Klacht
    Engie (in dit geval 50Five) heeft op 9 juni 2022 bij ons thuis een laadstation wallbox (Copper Business: kosten 2307€) geïnstalleerd, maar het laadstation werkt niet en we wachten nog op een afspraak voor 50Five; het ziet er precies zo uit als voor de installatie, toen we na het accepteren van het aanbod op 11 maart 2022 te horen kregen dat we een installatie vóór 1 april moesten verwachten en in feite toen de installatie uiteindelijk werd voltooid door 50Five op 9 juni 2022 (na talloze mails en oproepen met Engie en 50Five..)
    Gewenste oplossing
    Graag willen wij een werkende laadstation sinds April 2022
    ————————————————–
    Beste meneer x
    Bedankt voor uw e-mail! Ik kan mij allereerst voorstellen dat het erg vervelend is dat u uw Wallbox nog altijd niet kunt gebruiken.
    Ik begrijp dat 50five u vandaag rond 12.00 de volgende e-mail heeft gestuurd.

    Beste x,
    Ik heb inmiddels de reparatiebon voor u aangemaakt.
    U zult zo snel als mogelijk worden gebeld voor het maken van een afspraak door onze planningsafdeling.
    Met vriendelijke groet,
    y

    Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag!
    Met vriendelijke groet,
    y
    Klantenservice Elektrisch rijden

    —————————————————————————————-
    Reactie op 1 Juli 2022 van x naar Engie klantenservice:

    Goedemorgen,

    Naar aanleiding van uw vorige mail, houd er rekening mee dat wij nog steeds wachten vandaag 1 Juli 2022 op een telefoontje van 50Five, en dat we na een maand nog steeds ons laadstation niet kunnen gebruiken; ( dat rond 1 april op de eerste plaats zou worden geïnstalleerd volgens Engie); Ik zou het op prijs stellen om vandaag te weten wanneer 50Five van plan is om het gloednieuwe laadstation te komen repareren.
    Bij voorbaat dank
    MVG
    x
    ——————————————————————————————————————–
    Beste meneer z,
    Ik vind het vervelend om te lezen dat u nog niet bent gebeld door de planningsafdeling van 50five. Wij hebben helaas geen inzicht in de planning van 50five. Ik heb uw bericht daarom doorgezet met het dringende verzoek u zo spoedig mogelijk te bellen.
    Met vriendelijke groeten,
    y
    ENGIE
    ——————————————————————————————-
    Beste y,

    Bedankt voor uw antwoord; als ik me niet vergis, heb ik een offerte getekend met Engie en niet met 50Five? We hadden al een enorme vertraging bij de installatie doordat 50Five ons belde om 6 weken na de door Engie aangegeven periode voor de installatie, en ik vrees dat het nu weer hetzelfde verhaal is. Als 50Five de werkdruk niet aankan, hoop ik dat Engie andere installateurs zal vinden die zijn klanten kunnen helpen.
    Bij voorbaat dank
    MVG
    x
    ————————————————————————————————-

    Geachte heer of mevrouw,

    Op 14 Maart 2022 heb ik bij uw bedrijf een offerte geaccepteerd voor de installatie van een laadstation bij onze huis in Vriezenveen. De installatie is uitgevoerd door 50Five op 9 juni 2022 (met een vertraging van ter minste 6 weken..); Ik krijg niet wat wij hebben afgesproken, namelijk een werkende laadstation. Daarom heb ik u in mijn eerdere mails gevraagd de problemen op te lossen.
    U heeft de tekortkomingen nog steeds niet verholpen. Ook heeft u geen passende alternatieve oplossing aangeboden. Daarom vraag ik nog, binnen een week, dat onze probleem opgelost wordt of een passende alternatieve.

    Met vriendelijke groet,
    x

    Prijs: 2/5
    Service: 1/5
    Kwaliteit: 1/5
    Gebruiksvriendelijkheid: 2/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Jouw beoordeling:

Prijs:

Service:

Kwaliteit:

Gebruiksvriendelijkheid:

Rating

8.3 Geweldig!

Specificaties

  • Internationaal
  • €0,31 per oplaadbeurt
  • I.c.m. laadabonnement ENGIE Onderweg
  • Factuur van Last Mile Solutions
  • Beursgenoteerd bedrijf

Voordelen

  • 100% duurzaam stroom
  • Laadpunten in EU en NL
  • Geen maandelijkse abonnementskosten

Beste laadpalen voor thuis