50Five ervaringen
About the 50Five
50Five is in 2016 gestart als een dochteronderneming van de ENGIE Group en is een install-tech bedrijf dat advies geeft over innovatieve oplossingen die bijdragen aan een CO2-neutrale toekomst en deze ook installeert en onderhoudt. 50Five doet dit voor zowel voor particuliere klanten als zakelijke klanten.
De oplossingen zijn gericht op e-mobility:
- Laadstations
- Laadpassen
- Backend-services
- CPO
- MSP
Installatie was ronduit slecht, met als gevolg uitval apparatuur in huis: electricien erbij: brandgevaar in de meterkast. Diagnose: slechte installatie laadpaal. Direct laten verhelpen, want ja je wilt je gezin wel veilig houden en hebben. Al meer dan 8 maanden bezig om de rekening bij 50Five vergoed te krijgen.
Slechte, trage trainerende communicatie. Muurtje, kastje… Het hoger management van 50Five is van mening dat ze niet in de gelegenheid is geweest om eea zelf te herstellen. Nee, dat klopt: ik heb een electricien die het ter plekke kon oplossen. Gelet eerdere ervaring waarbij een genaakte en bevestigde afspraak niet werd nagekomen ga ik niet lang wachten met het risico dat de meterkast in de fik kan vliegen met alle consequenties van dien.
Na meer dan 8 maanden geleur en getrek blijft 50Five bij haar standpunt en vergoedt slechts materiaalkosten.
Onvoorstelbaar dat ondanks foto’s en 2 experts 50Five wegloopt voor haar verantwoordelijkheid, dat er zo slecht wordt gecommuniceerd met ze. Bellen heeft weinig tot geen zin, mailen iets meer, maar reken niet op wonderen wanneer er iets fout gaat.
Bij problemen is 50Five op geen enkele manier te bereiken.
Bedrijf reageert niet en komt wettelijke garantietermijn niet na.
De prijs lijkt oke, maar dan begint de ellende.
Hele slechte klantenservice, reageren niet, lossen problemen niet op.
mijn laadpaal functioneert niet goed maar er wordt gewoon niet gereageerd door 50-five.
telefonisch niet bereikbaar en via mailcontact geen reactie.
mijn advies, zoek een andere partij voor je laadpaal
De bereikbaarheid van de service desk is onvoorstelbaar slecht.
Als het al lukt om verbinding te krijgen dan wordt je altijd doorverbonden met een collega. Daarna valt steevast de verbinding weg. zit je in de wacht, dan ben je meer dan een uur lang de eerste volgende. Als je dan met een ander mobiel nr belt kom je er wel doorheen.
Intussen proberen we al 2 maanden lang een storing aan 8 laadpalen verholpen te krijgen. Tot op heden helaas zonder resultaat.
Teruggebeld wordt je niet.
Dus als je keuze hebt voor het kiezen van een leverancier…….geen 50five/engie.
Helaas kan ik er niets mooiers van maken.
Holger van der Laan